upprörd

såg lite på ´´efter 10´´ och blev upprörd(som vanligt)
där pratade dom om jakt och konst osv,att nån tagit kort på jakt och att det var så vackert.
VAD ÄR DET FÖR VACKERT MED ATT DÖDA!?
och att dom var så roade av jakt att det var så underbart.
VAD ÄR DET SOM SKILJER DESSA MÄNNISKOR SOM NJUTER AV ATT DÖDA FRÅN ANDRA PSYKFALL SOM ÄLSKAR ATT MÖRDA?
jag kan verkligen inte se skillnaden,njuter man av att döda så är man inte frisk och borde sitta sitta inspärrad.

jag hoppas verkligen att år 2012,blir som jag tror att det kommer att bli,vissa pratar om undergången,men jag har suttit och läst om det där och det står INGET om jordens undergång,utan det som ska ske är att människan ska bli upplyst.
då hoppas jag verkligen att människan blir inteligentare och börjar fatta att vi har bara en jord,dödar vi den så har vi inget hem och då är människan utdöd.
och att vi inte har nån rätt att behandla djur som vi gör,vi har aldrig rätt att döda.
hoppas hoppas hoppas att det är det som kommer att ske.
att människan blir smartare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0