pippifåglar :)

Höll nyss i en jättesöt liten pippifågel som hade landat på våran balkong,han bara satt där så jag plockade upp honom och kollade om nått var fel så han satt på mitt finger å va söt :P
men blev orolig för honom för vi har haft 3 fåglar som varit döda på balkongen oxå ,tror att dom krockat :`(
men tillsist flög den lilla pippin iväg iaf så det var ju bra,tror att det var en bäbis för han va så liten :)


håller ju på med revitalash,på ena ögat är jag nöjd men på den andra ögat har jag inte fått lika bra resultat*skumt*
funderar på om man ska testa neulash ist? kan den vara bättre? fast den är ju ÄNNU dyrare...hmm ja jag vet inte....

nu ska jag fortsätta se teve sen städa*blä*

Kommentarer
Postat av: Micaela

Det kanske var Bnuden som varden lilla pippin och bara ville visa att hon har det bra:)

2010-11-02 @ 15:29:55
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Ja jag vet, det var himla kul. Jo det ska bli så himla kul, då kan vi umgår mera, för då kan jag hämta dig:)

2010-11-03 @ 13:13:22
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0