jävla skit

psykologen for just...
Känns inte alls bra just nu,känner mej rätt tom fast ändå inte.
Känner mej jävligt förbannad,ledsen,värdelös och stressad.
klarar inte av press....
vet inte rktigt vad jag ska göra,mina tankar bara snurrar runt,vill ge upp men samtidigt vill jag börja kämpa oxå.
kan inte leva såhär hela livet.

mitt livs känns som ett korthus....jävligt stabilt....

nä jag vet inte,nått kommer ju att hända iaf,hoppas att det blir till det bättre.

(det är inte hon som fått mej att känna såhär btw)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag ska köpa en, för det är bara i en dagbok man vet att ingen annan kan råka läsa.



Jo jag vet att jag kan det och det är jag väldigt glad för:) Men man har ju vissa saker som man pratar med alla om, vissa saker man pratar med bara sina vänner om, vissa saker som man bara pratar med sin pojkvän om, och vissa saker vill man bara prata med sig själv om. :)



Jo ibland är jag med sådär, kan ha varit en sån gång idag. Även fast man tar åt sig av något så kan det mycket troligt inte ens vara i närheten av en. Men ibland får man bara den där känslan..

2010-11-15 @ 22:36:16
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0