20.09

Ätit vegsnitzel med citron och potatismos,inte så nyttigt :(
och hinkat i mej julmust!

varför ska det vara så svårt att vara nyttig?

spelat ut ´´heavy rain´´ riktigt bra och annorlunda spel :)
så nu håller Daniel på att spela det så att vi ska få några fler trophys ;P

strax blir det film,fast vi har inte bestämt vilken än men det blir säkert bra :)

sen blir det badet och min braiga bok ´´den förlorade symolen´ av dan brown,fast har snart läst ut den :(

sen blir det gå och lägga sej och se ´´futurama´´ :P

snart hoppas jag att kläderna jag beställt ska komma!!!! och att dom ska passa såklart,brukar vara svårt att få jackor att passa på mej :/

saknar min Tjejen så himla mycket...det blir inte lättare med tiden :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0