tjejen

jag håller på att gå sönder,det var inte så här det skulle bli.

det gick ju så bra,du åt din mat och du höll din vikt och va pigg,men på bara nån dag så förändrades allt,och du ville inte äta alls,och du ligger bara och sover och är helt slut:(

du får inte lämna mej!

om du lämnar mej så kommer jag aldrig att förlåta mej själv!
jag skulle varit nogare med att inte ge matrester,då kanske du skulle hållt dej frisk längre...
allt är mitt fel,snälla ge mej en chans till!

snälla kämpa och bli pigg igen och börja äta...du betyder så mycket för mej!

jag älskar dej min lilla Tjejen Bnuden<3

Kommentarer
Postat av: micaela

du får INTE anklaga dig själv för att hon är sjuk, det är ABSOLUT INTE ditt fel. det är ingens fel. :(

2010-05-06 @ 10:10:11
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0