min älskade Bnuden<3

I lördags kl 09.32 somnade min älskade Tjejen in i mina armar,det går inte ens att beskriva den känslan!
känner mej helt tom,går bara runt och gråter hela tiden.
jag saknar henne så fruktansvärt MYCKET!
hur ska jag kunna leva ett helt liv utan henne!?
hon har funnits hos mej nästan 1/3 av mitt liv!
och jag behöver henne!

jag vill att hon ska skynda sej in i badrummet när jag ska bada och sitta på lampan
jag vill att hon ska sova på min arm på nätterna
jag vill att hon ska sitta och tigga när jag lagar mat
jag vill att hon ska kolla med sina stora vackra skeptiska ögon på en när man gör nått konstigt
jag älskar och saknar ALLT med henne!!!!!!!

känner mej ensam på ett sätt som jag aldrig känt förut,kan inte förklara känslan jag känner,men den är fruktansvärd och skrämmande......


och jag kommer ALDRIG att förlåta mej själv,det spelar ingen roll vad andra säger.....för på det ena eller andra sättet så är det mitt fel det som hänt!
kommer aldrig att komma över det,jag hoppas bara att min Tjejen kommer att kunna förlåta mej,för jag kommer aldrig det...

det här är kanske mitt straff,men varför måste mina älskade oskyldiga djur straffas!?

ingenting kommer att bli sej likt igen....

jag hoppas så mycker att det finns en andra sidan dit man kommer,och att den är så underbar som dom säger,
så jag får träffa mina älskade änglar igen,och då ska vi vara tillsammans föralltid!!!!!

Vila i frid min älskade Tjejen Bnuden 2003-2010<3

                      ``I could stay awake just to hear you breathing
                         I could stay lost in this moment forever
                         every moment spent with you
                         is a moment I tresure
                         I Don't wanna close my eyes
                         I Don't wanna fall asleep
                         cause I love you Berenuden
                         And I don´t want to miss a thing
                         don't wanna miss one smile
                         I don't wanna miss one kiss
                         I just wanna be with you
                         Right here with you, just like this
                         I just wanna hold you close
                         Feel your heart so close to mine
                         And stay here in this moment
                         For all the rest of time´´

        


Kommentarer
Postat av: Aphex

Den där låten är verkligen du o hon <3 Jag hatar att sånt där händer i livet, jag älskar dig min flicka, hoppas du mår bättre snart, älskar dig <3!

2010-05-14 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0