första natten

inatt var första natten här utan min Bnuden,det var riktigt jobbigt att gå å bada utan att hon satt där på spegeln,och att sova utan att hon sov på min arm :(
vaknat flera gånger inatt med ångest...
imorse så längtade jag till att kliva upp för jag tänkte att tjejen var vaken och skulle stå bakom dörren,men det gjorde hon inte :(

har tänt ljus på minnesbänken,det känns bra,har oxå tänt ett ljus på bänken där hon brukade äta...det känns bra på nått sätt....

ska snart beställa en gravsten med hennes ansikte på,jag tror att det kommer att bli väligt fint,så länge bilden gör henne rättvisa för hon var/är så otroligt vacker!!!!!

kaos i mej


jag älskar och saknar dej Tjejen!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0