första dagen

Nu är jag tillbaka till lägenheten....
det är första gången på 7år som jag är i stan och Tjejen inte är här.....
jag gick runt i lägenheten och kollade på alla ställen där hon brukade vara....jag tänkte att KANSKE kanske är hon här...men det var hon inte,det känns fruktansvärt tomt här,känns inte längre som mitt hem =`(

har en sån jobbig känsla som jag inte ens kan förklara...men den är så fruktansvärt jobbig...vet inte vad jag ska göra....har bara en helt hopplös känsla i mej

känns som att inget kommer att bli som vanligt igen,och det kommer det ju aldrig heller....
tänk om jag misst min förmåga att älska djur?????
tänk om det är så att om djur som kommer till mej blir dömda till döden för det..vet inte har så himla många tankar och känslor....jag håller på att bli galen!

jag orkar inte må såhär och känna såhär!!!!!!

___________________________________________________________________________________________

jag älskar och saknar dej tjejen Benuden!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0