tjohej

så mycket jag vill skriva men vet inte ens var jag ska börja så ska inte ens försöka....

mörk choklad 70% och uppåt är så fantastiskt gott
men det stämmer INTE att man bara kan äta lite av det för att så lite tillfredställer...jag kan äta hur mycket som helst jue! :/

internett gör det så lätt att hoppa på andra,för att man är skyddad bakom skärmen...
det är lätt att ta åt sej av saker som inte är ett dugg menat till en själv(jag gör det hela tiden)
det är lätt att skriva ett inlägg i stundens hetta som verkligen kan såra nån eller göra nån förbannad....
internett är både bra och dåligt....idag är det dåligt


Kommentarer
Postat av: Micaela

Svar:

Jag läste en blogginlägg som jag som vanligt tog åt mig av. Men det skrevs flummigt och gåtliknande så den som skrev vill nog att jag skulle veta. Så då löns det inte att fråga för då får man ändå inget rakt svar även fast magkänslan säger att det handlade om mig. Men vatusan, skit samma! Jag tror på min magkänsla så.. Jag behöver egentligen inte ens undra!;) Det kändes ganska likt den känslan som jag gissar att du hade när du skrev det här?

2010-12-14 @ 15:33:02
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

"vill nog INTE att jag skulle veta" ska de stå. Vet inte vad det är med mig och mitt skrivande idag, det går inte vägen!!

2010-12-14 @ 15:33:56
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0