tacksam

Jag är så himla tacksam över:

*min älskade familj som är den bästa familjen man kan ha,tack för att ni är min familj och att jag vet att ni alltid finns där till 100% jag älskar er!

*min älskade pojkvän Danil,tack för att du orkar stå ut med allt mitt tjat å mina knasigheter,tack för 2 underbara år,hoppas att det blir många många fler!jag älskar dej!

*mina älskade djur som alltid håller mej sällskap och alltid får mej att le,tack för att ni finns! jag älskar er!

*mina älskade ängla djur,tack för att jag fick ha er i mitt liv,om än alldeles för kort tid,ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta,jag älskar er förevigt!

*min bästa vän Mikka,tack för att du alltid funnits där för mej,hoppas att vi alltid kommer att vara vänner!
jag älskar dej!


tack tack tack för att ni finns<3


Kommentarer
Postat av: Micaela

Du är mig allt för rar <3

2010-08-12 @ 13:06:14
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag är glad att du orkar med min "darkside" oxå <3

Kyss för oss, vi ställer oss med taggarna utåt o kärlek inått så vi inte märker av världen när den är som äckligast! Ingen ska komma åt vår värld The Bumb & Pepper world =)

2010-08-16 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0