olagligt

Jag är nog en av dom lagligaste människor jag vet,skulle aldrig göra nått olagligt eller oetiskt.
MEN om jag nån gång skulle bryta mot lagen så skulle det vara för nått jag verkligen trodde på.
som att hjälpa djur på alla sätt jag bara kan oavsett om det är lagligt eller inte,för i mitt hjärta vet jag att det är det humana att göra.
blir så förbannad att världen drivs av pengar och inte av sympati och empati.
det är därför som mänskligheten kommer att gå under tillsist.
och jag tror inte att nån kommer att sörja oss.


sen tycker jag att skellefteås mat affärer ska ta efter södra sverige oc börja ta in mer vegetariska och veganska produkter,utbudet här uppe är ju inte speciellt bra.srivit till ica maxi,får se om dom svarar...

nu ska jag fortsätta städa i värmen

tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jo det känns inge kul alls:( Vad söt du är..

2010-08-10 @ 20:39:19
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0