kul morgon....

Ja men det första jag ser när jag slår upp ögonen på morgonen är en jävla äcklig spindel på golvet,och det är bara jag hemma...så jag springer och hämtar ett glas...och då springer den under en bänk som jag tvingas dra fram helt skräckslagen....
sen försöker jag ställa glaset över den och det är en sån där rätt stor skitsnabb äckelspindel =`(
men lyckas ställa glasset på den å den ser så arg ut å springeromkring där....tillsist lyckas jag få ut den iaf men nu kliar det över hela kroppen å nu kommer jag att vara nojjig hela dagen :(

sen har katterna rivit ner mina rosor så att dom e halvtrasiga..kul :(

och nyss slog jag i min fotknöl i vardagsrumsbordskanten*AAAAAAAAAAAAJ*

och mina flingor e slut så har ingen frukost.....

och har 2 vulkaner i ansiktet

god jävla morgon

Kommentarer
Postat av: Micaela

Fy det lät inte som nån toppendag det där direkt!!:(



Jo jag shoppade lite, två skålar, lite städdukar, glas, en resebur till fåglarna, ja jag minns inge mer:) Massa småtjaffs!

2010-08-05 @ 22:57:15
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0