buhu

Såg ``hem till gården´´ idag...eller jag ser det varje dag men idag var det så otroligt sorgligt =`(
när den lilla bäbisen dog i plötslig spädbarns död :(
å det var så verkligt alltihopa,dom spelade verkligen fruktansvärt bra!
åååååå vad sorgligt det va :(
nu törs inte jag skaffa barn,skulle aldrig klara av om det där hände:(

annars har jag städat lite idag=)
och inte hunnit vara onyttig än...förutom 1 chips ..men det var bara 1!

min hy bråkar som tusan....blir så arg på min läkare som vägrar skriva ut roaccutan igen,fattar inte hur dom tänker vill bara ¤&¤/&/=/%/(%/&¤&/¤%&&/&(P=

men men nu ska jag gå å glo om jag hittar nån god middag att äta....blir väl vegsnitzel å nått gissar jag på :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Micaela

ja men visst är dom mysiga!!:)

2010-08-26 @ 13:57:46
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Då tycker jag att du ska ta saken i egna händer och göra det lite mer som du vill ha det:) Beställ hem nåt nytt, gardiner eller nåt. Sen sätter du upp sakerna när han är borta:) Han är kille så han märker det säkert inte ens;p

2010-08-29 @ 19:53:59
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Joo så klart att den går o göra fin!:) Ta bilder o skicka så ska jag se om kanske jag kan ge nåra förslag:)



Hehe ja men jag vet inte hur många steg jag ska börja med än:)

2010-08-30 @ 12:11:11
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0