Roaccutan

nu är det bestämt att jag får börja med det om jag vill...och jag vill jag vill jag vill! fast ändå inte....jag är lite rädd för biverkningarna...sen skulle det kännas jättejävligt om det inte funkade för om inte det funkar vad ska då kunna hjälpa? :( är rädd att det bara funkar för dom med bölder och det har jag ju inte..men förhoppningsvis hjälper det alla slags problem...
men det ska nog gå bra =D hoppas bara papperna och allt blir klart snart så kan kan börja knapra piller ;P

nu ska jag strax äta kina mat och jag är så fruktansvärt hungrig*mumsmums*

ååå jag vill ha en hund ju!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Aphex

Bara det inte händer dig något älskling, skulle gå sönder =(



Aa vi skaffar Sibben snart ;)

<3

2009-05-05 @ 00:03:01
Postat av: Micaela.

Hoppas verkligen att dom funkar, jag håller tummarna hårdast! :-*

2009-05-06 @ 18:56:07
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0