bara tårar =`(

jag hatar när den här känslan bara plötsligt kommer över mej utan förvarning...
det är så mkt som jag önskar va annorlunda...jag vill ha tillbaka vårat gamla hus! =`(
jag önskar att zelda fortfarande funnits kvar,jag önskar att Nisse fanns kvar,jag vill ha tillbaka Lucifer!!!!!!!!!
jag vill inte att nån ska försvinna från mej jag är så rädd om min familj!!!!
å om mikka å danil<3

urs jag hatar dom här känslorna när det är saker man inte kan ändra på ett förhindra....nu måste jag gråta några liter fan oxå =`(

jag önskar att jag inte kände så mkt som jag känner =`(

nu är det 3 år sen som Nisse togs ifrån mej och 2 år sen lusse försvann från mej....och det känns som att det hände igår =`(

blir galen...vafan ska jag tänka på det för!!!

jag älskart mina änglar! ni finns alltid i mitt hjärta och i min närhet!<3<3<3

jag älskar min familj så fruktansvärt,om ni bara visste hur mkt jag älskar er!!! ni måste alltid finnas kvar!!!!<3<3<3

jag älskar min mikka,tack för att du finns<3<3<3

jag älskar min bumb!,lämna mej aldrig!!! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Micaela.

Jag ska leva hela livet=) Så mig behöver du inte vara orolig för vännen:)

Och det finns säkert en jättebra mening till varför det nya huset står där och inte det gamla.

Det kanske fanns mögel som skulle ha orsakat svåra sjukdommar för din mamma och bror tex.

Se det så ist:)



Vad jag ska säga om djuren det vet jag inte, kanske att dom hamnade hos just dig för att det var bestämt att deras liv inte skulle vara i så himla många år och därför behövde någon som älskar dom mer än vad nån annan människa i världen skulle kunna. För som djur kan man inte få ett ättre hem:)

2009-06-17 @ 11:37:08
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Aphex

Jag ska aldrig lämna dig Pepper <3<3<3

2009-07-08 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0