vitt löshår....

fan så förbannad jag är...på Rapunzel kunde man beställa VITT löshår på clip och att dom var först med det och var så stolta över det.....
kollade bilder och det var kritvitt! så jag beställde det ju....1300kr!
sen fick jag det idag...och var det VITT? NEEEEEEEEEEJ! det var ju fan bara blont hår! blir så förbannad när dom skriver vitt ska det vara vitt och inget annat,dom vägrar då svara på mail oxå men dom ska fan få tillbaka sitt skithår och jag ska ha mina pengar tillbaka...
blir så jävla besviken när man äntligen hittat vitt löshår sen är det inte det :(

och min hy är så jävla torr å taskig och ska göra ett legg imorrn...det är ju kul....

nä mitt humör är inte trevligt nu
hej då!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Yaay! Ska du göra ett legg imorn?:D



Synd det där med håret:(

2009-02-24 @ 20:23:19
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0