Förbannad!

Satt och bläddrade mellan kanalerna igår och råkade knappa på tv4+
där 2 människor var i skogen och skrattade och hade trevligt...medans dom jagade ett stackars djur som sprang för sitt liv,sen sköt dom det och verkade så stolta...jag skyndade mej att byta kanal men den synen kommer inte lämna mej på länge.
Kan inte fatta att det finns så hemska människor!
Människor som jagar djur för att det är roligt eller ser det som nån slags sport,det måste vara dom mest sadistiska  och hjärtlösa människor som finns.
när blev dödandet en kul sport och en sällskaps aktivitet?
inte konstigt att världen ser ut som den gör!
ni äcklar mej!

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Urs! Jag förstår att du blev förbannad!! Tur att jag sällan ser på tv, så jag slipper se sånt där.

2009-02-18 @ 12:49:40
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0