dagen idag

Idag har jag inte gjort mkt alls...började dagen med att spela det underbara tv-spelet Final Fantasy! =D Squall är ju inte ful direkt ;)
ff8

sen har jag sett på min nyinköpta dvd box med Saber Rider..ååå vilken nostalgi det är! fast det är ju lite töntigare än man minns det men det är ändå mysigt att se! =D
saber rider

sen har det inte hänt så mkt idag....gillar inte helger suck :(

börjat använda Dr hauschkas(hur det nu stavas) ansiktsvatten special efter allt jag läst om det..hoppas att det funkar lika bra på mej som för många andra....

nä nu ska jag in i tv-spels världen igen hihi!

Grattis till 9mån idag mikka å Nisse!!! =D

Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Tack så mkt vänslingen min!<3



Men du vad är det för ansikts vatten? Är det dyrt? Vad är det för spciellt med det?=)

2009-02-22 @ 18:51:21
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Jag såg bara början av den, den var ju så sent på natten så jag kunde inte se hela:(

Men den går säkert att ladda ner..

2009-02-24 @ 11:32:20
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0