älskade Lucifer och Nisse<3

trodde att jag äntligen skulle orka kolla på mina mobilfilmer med dej,men det gjorde jag verkligen inte
direkt jag såg ditt vackra ansikte så började jag storgrina å jag har fortfarande inte slutat
det gör så förbannat ont att du inte finns här hos meh! du var min bästa vän i hela världen och du gjorde mej så lycklig varje dag!varför fick du inte finnas kvar?!
du fanns alltid där för mej och du kände alltid hur jag mådde!du var så himla speciell
skulle göra vad som helst för att få ha dej här hos mej igen!
det gör så ont i hjärtat varje gång jag tänker på dej,vill kunna tänka på dej och se på dej och bara le och inte gråta men det är för svårt!
du var så vacker!
fan jag vill ha dej tillbaka!!!!!!
jag älskar dej av hela mitt hjärta!<3

lucifer<3

och jag saknar min älskade katt Nisse!blir så ledsen att mitt minne sviker,har nästan inga minnen kvar av honom och inga filmer :(
men jag älskar dej så fruktansvärt mycket och du var min bästa vän! du fanns alltid där och tröstade mej!
jag önskar att du var här hos mej nu!skulle göra vad som helst för att du skulle komma tillbaka till mej och lägga dina tassar om min hals och pussa på mej som du brukade göra :(
du finns alltid i mitt hjärta!<3
nisse<3


Kommentarer
Postat av: Micaela Enberg

Tycker det är så hemskt:(

Önskar att du hade fått behålla dom:( Minns hur glad du var när du hade fått Lucifer:)

Men du kommer att få träffa han igen:)

2009-02-24 @ 20:25:01
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0